2010. július 18., vasárnap

Mivanmááá?

Rájöttem, nagyon sokszor csak a negatív oldalát veszem észre az embereknek, a társaságnak, a helyzetnek, a satöbbi satöbbinek.
Tegnap is azon töprengtem, mi a ráknak kell ekkora felhajtást csinálni egy esküvőből??? Nem elég egyszerűen? Szolidan? Muszáj, hogy ekkora cécó legyen az egészből?? Gazdagság... hmm.
Aztán rájöttem, hogy nem ezt kellene csekkolnom. Hanem azt kéne kívánnom, legyenek így boldogok, szülessen sok aranyos gyermekük, érezzék jól magukat! Kedvesek együtt, és ha ők így találják meg az útjukat, hát akkor így. Én majd máshogy. Egyszerűbben. Szép volt minden, de megmarad a rossz szájíz.
Mert nem tudok új szemmel nézni...

3 megjegyzés:

  1. Nos, engem azert neznek hulyenek, mert farmer-polo osszeallitasban akartam ferjhezmenni mindig. Utalom a feher hacurit, el sem tudom magam kepzelni benne. Mason szep, hat hordja. Ja, es persze az 5 szemelyes eskuvo. Pap, ket tanu, meg mi, a par. Szoval, nem csak te vagysz szolidra. Bar nekem most jo kifogasom van az egesz nagy banzaj ellen.
    pusz!

    VálaszTörlés
  2. megértelek!
    a lényeg, hogy szeresd a Kedvesed! senki más nem érdekes! :)
    kitartás, kösz a kommentet:)

    VálaszTörlés
  3. A Varga esküvő úgy volt tökéletes ahogy volt.
    Etalon esküvő volt!

    VálaszTörlés