2011. június 1., szerda

Interkontinentális frontok eredményei

Hello everyone!

Nem tudom milyen interkontinentális frontok és ciklonok vonultak át tegnap Magyarországon, de annyira nyomott voltam én is, meg a környezetem is, hogy az már blááá.

Na persze ez nem mindenkire volt igaz. pl. Szabina egész jó állapotban volt tegnap. Elmentünk epret venni, miután találkoztam vele, Lumniczeren, miközben lefele tekertem eszperente nyelven ezerrel a kemény bringámmal. Höeee! :D Ettünk epret, dumcsiztunk, stb, ami ilyenkor kell.
Aztán jött a következő delikvens, aki nem volt más, mint drága, egyetlen, pótolhatatlan kis barátném! :) Na ő viszont nyomott volt! Persze csak addig, amíg el nem mulasztottam neki a nyomottságát. Mert azért én nagyon jófej gyerek vagyok, bárkinek elnyomom a mulasztottságát. Vagy hogymondják... Nade mindegy is, felmentünk Pestre. Ő haza, én meg madridi facebookos megbeszélősdire a KIM irodába. Ja merthogy azt még elfelejtettem hivatalosan publikálni, hogy nyáron MADRIDBA MEGYEEEKKK! Oh yeah! 2 hétre kb.Az ifúsági világtalálkozóra! És videoblogot fogunk csinálni, amit majd a madridi fészbukk oldalon fogunk publikálni valószínűleg. Nameg persze az ifigodollo.hu-n is mindenképpen! Szóval megbeszéltünk pár igen fontos részletet, majd miután a munka véget ért S.T. barátommal kiültünk a Duna partra, hogy levezessük az aznapi nyomottságot. Ami persze Tamásra egy kicsit sem volt érvényes, mert ő mindig úgy pattog, mint a vízibolha! Meg persze folyamatosan beszél, beszél, beszél és csak beszél. Na látod ezért szeretem őt! Meg azért is, mert nem a semmiről beszél. Naja. Lőttem egy fotót is, amint látod. Ajánlom figyelmedbe Tamás hátnemistudomminekmonjdam szájtartását! :)

Sokszor nem szeretem, amikor a buszon, vagy vonaton ismerőssel találkozom. Vagy legalábbis olyan ismerőssel, akit csak távolabbról ismerek. Wááh. Utazni egyedül szeretek. Csendben, elgondolkodva, az utat nézve, stb... De tegnap!! Tökjó volt, mert találkoztam egy nagyon régi ismerősömmel. És ráadásul azzal a fajtával, akiről tudom, hogy olyannak ismer, amilyen igazán vagyok! És ez jó volt. És nagyon jót dumáltunk. Zsííír volt!

Nade most lépek olaszórára. Jó kedvem van, vidám vagyok, az élet szép, még ha én nemis!
Vége.

2 megjegyzés:

  1. Ha ilyen vagy nyomottan, milyen vagy feldobottan???? :) Hát mi meg ezért szeretünk...

    VálaszTörlés
  2. szerintem már ismersz annyira, hogy tudd a választ!! :D

    VálaszTörlés