2011. június 14., kedd

Mr. Tetyo

Ma reggel jóízűen felkeltem, és megnéztem a telefonon mennyi az idő. Láttam, hogy ismeretlen számtól üzi is van, aztán eszembe jutott, hogy ma kell megjönnie a fizetésemnek Mr. Tetyonál töltött boldog óráim elismeréseképpen. Jajj dejó, végre! - gondoltam. Aztán lefagyott az arcomról a kora reggeli, csipás mosoly, mikor láttam, hogy a pénzösszeg felét kaptam csak meg... Felhívtam Mr. Rébuszt, hogy mi a tök van, de sajnos nem tudják, hogy hogyan történhetett ez... Pedig valamit rettenetesen el...

Mindenesetre erre való a hit nem? :D Hiszek az Istenben és hiszem, hogy valahol megvan a pénzem, csak senki sem tudja hogy hol. De holnap bemegyek és kiverem a balhét! :)

3 megjegyzés:

  1. (mondta a magasgyerek még hónap elején, hogy ugye május közepén voltak a rébusztól elvinni a jelenlétit, és kellett írni egy újat mindenkinek, mivel csak hónap fele volt, és ezért az újért, ami május 2. felét teszi ki, nem jöttek vissza a rébusztól. ezért nincs meg a mani. ;) remélem... :D)

    VálaszTörlés
  2. hat az oke hogy nem jottek vissza, de akkor hol van? erted... na mind1 nem aggodalmaskodom :)

    VálaszTörlés
  3. szerintem bennevan még a mappában a pépör. leglábbis múltkor úgy láttam.
    helyes, neis :)

    VálaszTörlés