2010. március 26., péntek

Férfi

Azt mondják, egy Férfi legyen mindig erős - Én néha úgy érzem a leggyengébb vagyok.
Azt mondják egy Férfi soha se sírjon - Én szoktam könnyeket hullatni, ha megbántanak.
Azt mondják egy Férfi soha ne mutassa ki az érzelmeit - Nekem szükségem van arra, hogy megosszam önmagamat.
Azt mondják egy Férfi legyen kemény - Én nem vagyok robot.
Azt mondják egy Férfinak bizonyítania kell - Én minek bizonyítsak, ha már mindenem megvan?
Azt mondják egy Férfi higgyen önmagában - Én csak abban hiszek, hogy Valaki gondot visel reám...

Te hiszel nekik?

2 megjegyzés:

  1. Egy férfi legyen erős és kemény, ha kell. Egy férfi mutassa ki az érzelmeit, ha kell, és sírjon ha úgy érzi az kell neki.
    De valahogy nem tudom elképzelni -én, személy szerint-, hogy egy férfi folyton folyvást bőgjön nekem, vagy soha ne mutatná ki az érzelmeit. Persze mindennek és mindenkinek megvannak a maga igényei.
    Az általad felsorolt állítások azokra igazak, akik az igénylik! :-)
    Nyugalom, nem vagy Te elveszett bárány! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nyilvan egy ferfinek otvoznie kell a polusokat... akkor lesz szep es jo!

    VálaszTörlés