2010. március 16., kedd

Zánka

Hol is kezdjem?


Talán ott, hogy pár órája tértem haza Zánkáról, a Balaton szívéből, ahol egy eredeti szeretetfürdőben úszhattam négy napig. Pontosabban úszhattunk, merthogy Ádám barátommal ketten nyomtuk ott az ipart, nameg persze csomó más gödöllői is volt, ami külön öröm volt számomra. Szóval Zánkán a Fokoláre mozgalom fiataljai és régebb óta fiataljai szervezték meg a 25. Máriapolit. Máriapoli?? Az mi? Jogos a kérdés, hiszen még én sem tudom pontosan hogyan is kéne ezt definiálni, de megpróbálom. A Máriapoli az a pár nap, amikor a mozgalom tagjai fogják magukat, összegyűlnek az ország minden tájáról és egy földi mennyországot hoznak létre. Szeretetben, egységben, éltünk ebben a négy napban. Komolyan mondom nem találkoztunk olyan arcokkal akik ne lettek volna befogadóak, ne lettek volna nyitottak, jókedvűek, boldogok. Ezekről az emberekről lerí, hogy boldogok. Komolyan mondom, odamész és nem tudsz nem boldog lenni. Ez egy öngerjesztő folyamat, amit nem lehet szavakba önteni. A lényeg: A szeretetben való egység. Ez a legfontosabb kulcsszó, ami nélkül ezt nem lehetett volna megvalósítani. Persze mindemellett volt zenélés, nevetés, játék, tánc, sörivás, kiömlött vörösbor, elmélyülő beszélgetések, nem elmélyülő beszélgetések... szóval tök sok normális, világi, tenni akaró ember, akik mégis mások...

Ezernyi dolgot lehetne még írni, de felesleges, mert... merhogy na, ezt át kell élni. És nagyon adjaaaa!!
Nade, hogy necsak én beszéljek, hoztam pár momentumot ezekből a napokból, csakhogy egy kicsit te is részese lehess... Július 8. és 13. között találkozunk újra, fiatalok Pécsen. Eljössz és kész, nincs szarozás!!!! :-D






2 megjegyzés:

  1. Hat... oriasi oromot szereztetek nekem ma :)...igy kell ezt! p, mano

    VálaszTörlés
  2. orultunk neked, nektek...:-) nagyon!!

    VálaszTörlés