2011. április 8., péntek

Helló!

Kicsit régen jelentkeztem... vagy nemis? hát nemis tudom.
A lényeg, hogy biztos nagyon elfoglalt voltam és azért nem tudtam írni... bezonyám :D
De télleg, ha belegondolok holnap lesz a 4. alkalom, hogy a héte Pestre kell mennem. Nahát milyen borzasztó dolgok történnek itt velem... de persze, Pestet nagyon is szeressük!

Melóztam ma. Meg holnap is fogok. Arénába' benn a Tescóba'. De nem árut töltök fel áám!! Ez annál sokkal nevesebb munka. Úgy híjják: "Segíthetek munkatárs". Na? Egész tuti név mi? Vezérigazgatói posztra hajtok amúgy... najó nem. Egyebként egész jó kis munka. Felveszek egy "segíthetek" pólót és járom az áruházat. Érdekes megfigyelni az embereket...  És képzeld el, barátnőm olyan drága volt ma, meglátogatott!! Kis aranyos :) jól esett nagyon! Aztán a nagy boldogságomat elrontotta, hogy már megint idegbeteg lettem, mindössze azért mert egy roadt troli elment az orrom előtt. Mostanában tiszta idegbeteg vagyok komolyan mondom! Minden apró kis szaron felhúzom magam, aztán jön aminek jönnie kell. Anyázás, baszdmegolás és egyebek. Nem jó! Nemtom mér vagyok ilyen. Biztos a tavaszi fáradtság... persze. tuti! Na mind1 majd elmúlik.

Nincs mit mondanom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése