2011. május 29., vasárnap

Áhh

Na végre! Megint tudok blogolni, ami az előző három napban nem igazán ment, merthogy nem tudtam belépni a rendszerbe. Aranyos a blogspot. Azthiszem akkor most legyen az, hogy elregélem mik történtek mostanában. Bár lényegében semmi érdekes, dehát a blog nem erről szól, amint azt tudjuk ugye.

Szóval csütörtökön végre valahára sikerült befejezni a "Nők a civil életben" projekt első felvonásának vágását. Lesz még 11 projekt az elkövetkezendő évben, úgyhogy lesz még mit vágni. De legalább van belőle pééééénnnzzz. Muháááááá :) Azért eléggé felcseszte az agyamat, hogy 3 napon kerül szarakodtam egy 10 másodperces introval... Ilyenkor nagyon szépen tudok ám rondán beszélni, amit utólag mindig megbánok, de akkor, amikor épp szétverni készülök a szobámat... hát...

De pénteken, meg szombaton jöhetett a levezető meló a drága kis Tetyóban. Komolyan mondom néha úgy tudnak velem beszélni ott, hogy azt is megbánom, hogy élek. Szombaton nem az előírásnak megfelelően 15 perccel munka előtt értem be, hanem késtem kicsit. Erre bazzeg a biztonsági őr nénike elkezdi nekem mondani, hogy az ő fiának sose engedné meg, hogy késsen egy percet se és hogy én mekkora egy szarházi alak vagyok... Oké én nem szeretek elkésni, és tisztában vagyok vele, hogy a munka világában ez nem is megengedhető. Persze diákként még enyhébbek a körülmények, de akkor is. Evidens, hogy időben érkezem be. Azonban ez most bármennyire is szerettem volna rajtam kívülálló okok miatt nem jött össze. De könyörgöm, ha bent a főnököm nem csinál belőle semmi balhét, sőt gyakorlatilag leszarja, hogy mikor érek be, akkor milyen alapon küldd el a biztonsági őr a jóédesanyámba??

Tegnap este beülünk zsoldosba Bl döntőt nézni. Ma meg megyünk este Misztrál spotot forgatni.
That's all.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése