2011. szeptember 12., hétfő

Begin!

Nos, elkezdődött!
Tegnap este Jakab Rita barátosném olyan kedves és drága volt, hogy behozott kocsival Pestre nagyikához, miután Gödöllőn a 72 óra kompromisszum nélkülről beszélgettünk, ugyanis ismét minket fognak felkérni, a 3 napos akció filmjének elkészítéséhez! Aminek tökre örülök, mert nagyon jó lesz, és sok kreatív munka lesz benne!

Szóval, beértem tegnap éjjel a nyóckerbe. Birtokba vettem a szobát, lezuhanyoztam az éppen szétesni készülő zuhanyrózsa pislákoló vízsugarai alatt, majd neki is láttam az idei 72 óra promóciós filmjének megvágásához. Még sok munka kell hozzá, de remélem 1 héten belül készen lesz.

Aztán ma reggel már 40 perces pesti tömegközlekedési tanfolyam után meg is érkeztem a "Bevezetés a pszichológiába" című és egyben életem első egyetemi órájára. 4 óra tömény pszicho, de nem volt vészes ki lehetett bírni, sőt még érdekesnek is mondható!! Sikerült párat spanolni, noha már nem úgy mint régen tettem. Most megpróbálom elhitetni az új emberekkel, hogy valójában normális vagyok, csak ez néha nem látszik.

Aztán beiratkoztam a nyelviskolába is az olasz tanfolyamra, jövő héten comminciare van!

Hát egyelőre ennyit, most megyek úszni. Mert azt is kell!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése