2011. szeptember 25., vasárnap

Mostanság

Kezdek beleszokni talán az egyetemi létbe. Illetve, nemis csak ebbe kellett beleszoknom, hanem abba, hogy Pesten lakom, nagy a nyüzsi, új helyzetek adódnak, új életvitelre kell áthangolnom magam, stb... Azt mondanám, hogy az új dolgok... igen, azokhoz kell hozzászoknom.

Jövő héten elvileg elkezdem végre az olasz tanfolyamot. Már régen járnék, csak nem indult el a csoport akkor, amikor jelentkeztem, mondták, hogy namajd most elindul. Hát remélem. És milyen vicces lesz, hogy már most tudom, hogy lesz egy hetem, amikor nem fogok tudni ott lenni az órákon. Legalábbis az egyiken tuti nem.
Remélhetőleg az angol tanítás is beindul hamarosan... Már lett volna egy diák, csak végül lemondta. Pedig már úgy rákészültem... De sebaj, most valószínűleg lesz 2 is! :)
Lett egy lávalámpám! :) Kis kedvesemtől kaptam születésnapomra nagyon baróóóó!!
Az egyetem tetszik. Tegnap sokat tanultam. Csodálkozom is magamon, mennyire szorgalmas lettem, a gimnáziumhoz képest... De talán érdekelnek is ezek a dolgok kicsit. Nameg persze ott van a jó öreg megfelelni vágyás, hogy az összes vizsgámnak sikerülnie kell, hogy 1 éven belül nyelvvizsgát kell tennem olaszból, hogy az angolórákat jól össze kell hozni, hogy a Tv-s és rádiós adásokban a legjobbat kell nyújtanom... Ez sajna kicsit görcsössé tesz, de azért igyekszem...

Ja és még egy új dolog: Felhívott a DunaTv vallási főszerkesztője, hogy nem lenne-e kedvem benne lenni egy nemsokára induló műsorban... Mondtam de! Majd lesz stábértekezés, meg minden, aztán majd többet megtudok. De ez mindenképp nagy izgalommal tölt el! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése