2010. február 27., szombat

Inkább alszom...

Ma este hullafáradalmamban megnéztem újra a kis "emlékvideót", melyet én készítettem "annó" emlékbe sajátmagamnak...
A következő gondolatok jutottak eszembe:
-Ha tehetném első körben odamennék és a szemébe mondanám, hogy egy k****
-Második körben rájönnék, hogy erre semmi jogalapom nincsen, habár lehet, hogy tényleg az... na mind1
-Harmadszor elmondanám neki, hogy nem is vagyok akkora f"sz, mint amilyennek ő hisz engem, és ne higgye azt, hogy (ahogy mindig is szokta) fölényesen bebizonyítja, hogy mekkora egy ember, és hogy ő mennyire okosabb mindenkinél és mennyire jobban tud mindig mindent... Mert ehhez ért: fölényeskedni. pfffff azt mindig is nagyon tudott...
-Negyedszer talán azt mondanám neki, hogy gyűlölöm...
-Ötödször pedig rájönnék, hogy mindezt soha nem tenném meg, mert ez nem én vagyok...
és különbenis lelkigyakorlat utan vagyunk!!!!!! inkább alszom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése