2010. február 26., péntek

Sohasem értettem...

Sohasem értettem, miért jó névtelenül kommentelni egy internetes tartalmat. Legyen az lélekszaggató elbeszélés, keményhangú kritika, vagy csak egy ártatlan hétköznapi történet...
Miért csak addig megy el a merészségi fokmérő, ameddig nem kell fölvállalni azt, hogy ki is vagy?
Lehet, hogy most nagyon fáradt vagyok és túlreagálóskodok, de ha eddig még nem tudtad volna most elmondom: ÉN BEVÁLLALOM ÖNMAGAM!!! És nem azért, mert annyira fasza gyerek vagyok, mert megtehetem, sőt, nem is azért mert jól hangzik és nagymenőnek érezhetem magam, hogy igen én aztán megmondtam a fankót!! Sokkal inkább azért, mert beismerem, hogy ember vagyok és gyönge és hibáim is vannak rengeteg, óóó rengeteg van... Most mit szarozzak? Én bevállalom! És Te??

7 megjegyzés:

  1. A "bevállalom" szó, emlékszel mikor született? Segítek, akkor amikor a valóságshow-k megjelentek hazánkban. A szót a szereplői találták ki, akik nem akadémiai tagok, tehát szerintem a szó nem vagány, már elavult...(van szinonimája, amit régóta használnak, és az sokkal kulturáltabban hangzik) Mindegy.
    Anonimitás, hmmm... szerintem úgy kellett volna a blogot beállítani, hogy ilyet ne lehessen csinálni :P... Egy másik blogosnak sikerült :). Ha meg van lehetőség rá, akkor miért ne :). A blogban az a szép, hogy akárki akármit beírhat, nem?, nem azért csináltad, hogy a gondolataidat megosszad, és arra lehessen reagálni. Nem mindegy, hogy ki vagyok, nem az a lényeg, hogy mit írok? Hm?! Ha engem kritizálnak, akkor sajnos figyelembe veszem, hogy ki mondja, ez nem jó (hiba), mert aki kritizál (akárki is legyen), annak biztos meg van rá az oka. Ha most írnék egy nevet, akkor olyan hangnemben reagálnál rá, amilyen közöttünk a kapcsolat, ha meg nem írok akkor meg úgy válaszolsz rá mintha idegen lennék, ami többet elárul rólad ;). Szerintem én is fáradt vagyok, befejezem a szövegelést :). Legyen szép napod! Este lelkigyak :) jó lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Te jó ég! Ha meg ismered, különösképp "érdekes", hogy szemtől-szembe nem mondod ki a véleményed... Ez a kétszínűség szerintem. Erre mondom, minek ellenség, ha ilyen barátja van az embernek. Remek!
    Személy szerint nekem pofám nem lenne hozzá, hogy ezek után még lelkigyarra emlékeztessem a másikat. :-D De ez a saját egyszerű véleményem.
    :-P

    VálaszTörlés
  3. Kedves Kislélek! Miért mindig az a fontos, hogy ki????nem az hogy mit? Az, hogy említek neki egy programot, azzal arra utalok, hogy ismerem, és nem egy vadidegen ember vagyok (meg van benne egy kis piszkálódás is :P, hogy húúú most ki az, úgy is kiderül, elmondom neki :P). Ha tehetem sehova sem szeretek beregisztrálni. PL ha az ifigodollo.hu oldalán valaki ír valamit a shouth box-ba pl. pitypang08 néven, akkor is fogalmam sincs, hogy ki volt, érdekel, de nem kérdezem meg, mert az fontos amit írt, tehát tök mindegy hogy hívnak. Emiatt nem érzek kétszínűséget, h név nélkül irogatok...

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon fontos a személyesség, amit viszont a névtelenül irogatás elvesz. Inkább mondd el élőben a véleményedet négyszemözt nyugodtan, mert én csak örülök ha ilyen őszinte és egyenes vagy velem szemben. Ugyanakkor nyilván az is fontos, hogy mit írunk és hova...
    Másrészt ezen nem érdemes összeveszni, mert nem lényegi kérdés, hanem blogbejegyzés:-) Úgyhogy legyen pácse mindannyiunk között mindenkor:-) P.E.B

    VálaszTörlés
  5. Ildó neked lenne mit mesélnem, most kellően zaklatott vagyok hozzá...:D egyszer dumalhatnank liveban...

    VálaszTörlés
  6. Na, ez vicc! :-) Mindegy is...
    D! Oké! Rendben. Mikor, hol? Bp?

    VálaszTörlés
  7. Jó a névtelenség. Egyet is értek az előző névtelennel.

    Ha látod ki vagyok, tévedsz. Csak szeretnék olyan lenni, mint amilyennek az emberek látnak. Mindegy.

    Ez így sokkal izgalmasabb.
    A bevállalom szó meg ronda. Olyan, mint a "fasza", stb.

    VálaszTörlés