2010. április 19., hétfő

Emlék

Egyszer régen szerelmes voltam... Merthogy ilyen is van ugye! Szóval szerelmes voltam, aztán vége lett. Vanilyen. Zátonyra futottunk. Egyszercsak rájöttem nem vagyok szerelmes abba akibe régen igen.
Aztán teltek a napok, jöttek a hetek és éreztem, hogy valami visszahív. Visszahív egy érzés, egy csók, egy hely... Visszahív egy emlék. És szerelmes lettem. Újra. Szerelmes lettem az érzésbe, ami hozzá fűzött, szerelmes lettem a nyárba ami a mienk volt, szerelmes lettem a zenébe, ami szíveket kötött egybe, szerelmes a vonatba, amivel hazament, szerelmes a levegőbe, a holdfénybe, az éjszakába, a kálváriába, az állomásba, a pályaudvarba, a templomba... Az emlékekbe

Minden ugyanolyan maradt. Csak ő változott meg. És én...
Nyomot hagyott a szívemen, belém égett és megigézett.És a dalba még mindig szerelmes vagyok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése