2010. május 3., hétfő

Az érés - 1. nap

Délután 15:05 van, legalábbis a laptopom szerint, sőt most már 15:06 (ilyen lassan írnék?)
Reggel felkeltem, ettem, majd röhögve bementem. Leültünk a gyönyörűen kitakarított terembe, megkaptuk a tesztet és már sercegtünk is. Vagyishogy előbb nyilván átolvastuk azért persze.
8 óra 34 perc van másodjára nézek az órára és látom hogy baaaazzzzzz még hét feladat hátra van a 10ből. Nabasszus spuri spuri rohanás sietés wooááá atyaég... Jójó okéoké semmi baj nincs gáz persze befejezem. Nade basszus mér a végén mondják, hogy kapunk + 10 percet a seggünkbe? Na mind1. Felállás, beadás, pisi kaki, kézimosi, kaja minden mi jó. Ééééééééééééééééééééééééésssss tesssééék!! Novellaelemzés: Zzzzzzsssss zzzzzzsssssssss zzzzzzzzssssssssssssss zzss zs. Beadás jegyzőkönyv --> go home!
Táska le ágyba be Tv-t fel! 10 percenként sms berreg, negyedóránként hívnak... volt már ilyen átlagom de azért persze tök jól esik ahogy puffan és egyre bizonytalanabb vagyok, hogy: na bazz biztos jó volt ez így???

Holnap ugyaninnen ugyanitt ugyanúgy(?)!!

2 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a magyar érettségi nem volt nehéz, csak kevés idő volt rá. Legalábbis a szövegértésre biztosan. :-) Na nem baj! Behoztam magam az érvelésnél. De, hogy pont egy kedvencemtől idézzenek, Szabó Magdától...?! Azért ez betalált.
    Sok sikert holnapra!

    VálaszTörlés
  2. Varga Bernadett2010. május 5. 9:59

    Túléled!!! Ne aggódj már!!!

    VálaszTörlés