2010. május 27., csütörtök

Hiú

Ma végre rászántam magam, bedobtam magam a gép elé, és megnéztem végre valahára az Ördög ügyvédje c. remek kis filmet. Hogyismondjam csak, nekem tetszett. De baromira, úgy igazán. Rengeteg mindent kifejez. Fantasztikus képekkel, szójátékokkal, remek eszközökkel él. És amellett, hogy kedvesen elszórakoztat kőkemény valóságot vetít a képernyőre és elgondolkoztat.

Nos velem is ez történt, mármint hogy elgondolkoztam. (tudom nehéz elhinni, dehát vanilyen:))
"Mindegyik bűn közül a kedvencem a hiúság" - mondja az ördög maga. És bakker ha megfigyeled, mennyire igaza van... El is kezdtem gondolkozni, hogy jó persze hiú vagyok amikor beállok a tükör elé és vagy 8 szor átfésülöm a hajam, hogy kellően szép legyek, és lehetőleg az összes csaj lehidaljon utánam az utcán, hát persze...
Nade a lényeg az, hogy nem bííírom egyszerűen megfogalmazni a hiúságot, mint fogalmat. Mikor vagyok én hiú? Mikor bűn a hiúságom? Hát ehhez én kevés vagyok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése