2011. augusztus 17., szerda

Keveset alszom, sokat dolgozom...

Ma egy kicsit zúzos napunk volt. Reggel elmentünk a magyar katekézisre forgatni, meg segíteni. Aztán kettőkor lett vége, még elkaptam Bíró László püspök urat, és sikerült interjút csinálni vele. Ennek örülök. Aztán spuriztam át ide, a Press Centerbe, merthogy az anyagot ugye meg is kell vágni, öt órakor pedig már a MEKT film kezdődik a moziban, amin szintén ott kell lenni. Úgyhogy 3 órakor feljöttem végre az iroda előtti megállón és elmentem gyorsan kaját venni. A gyorsan az persze azt jelenti, hogy 20 percet álltam sorba, azért, hogy leadhassam a rendelést. Elképesztő tömeg van itt. De hihetetlen!! Tegnap a megnyitó mise után másfél óra alatt értem csak haza az IFEMA-ba. Egy ideig le sem engedtek minket a metróba. Aztán kinyíltak a kapuk, az emberek szó szerint ömlöttek be a kicsi kis ajtókon, le a lépcsőkön. Annyira eltömték a metrókat, hogy szó szerint alig lehetett levegőt venni. Azt meg nem is mondom, hogy mi volt a metrókocsikban. Félelmetes volt. Egyszerűen félelmetes! De a megynitó mise nagyon szép volt. Nem lehetünk messzebb a főszínpadtól, mint 200 méter. Szinte premier plánba lehet venni majd a pápát, ha jön. Nagyon várom!!

Keveset alszom, sokat dolgozom, és nagyon élvezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése