2011. augusztus 25., csütörtök

Rio de Janeiro

Lássuk be, azért ez az Ifjúsági Világtalálkozó Madridban egy kicsit spanyolosan volt megszervezve. Á, magnana, majd holnap, áá majd lesz valahogy. Nahát megis lett az eredménye.

A következő találkozó két év múlva lesz Rio de Janeiroban.
Azon gondolkoztam, hogy ha a spanyolok szét voltak csúszva, akkor milyen lesz a braziloknál az IVT 2013-ban... Nos, ahogy ezen gondolkoztam lecsekkoltam youtubeon, hogy van-e már valamiféle beharangozó videója a janeroi találkozónak. Nos, örömmel jelenthetem van, és eközben még ékes példáját is megtaláltam annak, hogy a brazilok bizony kegyetlenül el lesznek csúszva!!! Ha már most a videójukban 2014-et írnak 2013 helyett... kicsit hátborzongató :D lehet, hogy megjön mindenki majd és ők meg néznek, hogy mi ez a sok ember itt????
komolyan mondom... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése