2010. január 10., vasárnap

Rehab process @basement

Már megint interaktívkodni akartam, hogy lehessen valami látványosat fölnyomni a blogra.
A videókamerámtól mindenki megijed, beparáznak és nem néznek a kamerába amikor a kamerába kéne nézniük. /szóismétlés 4ever/ Szóval ezen felismerésemen fölbuzdulva megpróbáltam a mobiltelefonom segítségét igénybe venni videófelvételek készítéséhez, hátha attól nem ijednek meg úgy a kedves emberkék...
És valóban, a teszt eredményén látszik, hogy sokkal hatékonyabb a kompetens videófelvétel elérése érdekében, ha a mobiltelefonomat használom. Nem ijednek meg a gyerkőcök:-D
Az egyetlen baj az, hogy a hangminőség elég gyatra lett a tegnapi felvételeken, amikor is ellátogattam a filmklubba és elkezdtem "interaktívkodni". Szerencsére meg tudtam menteni a helyzetet, mint ahogy azt majd meg is láthatod...
Szoval a lényeg az, hogy miután megnéztük a fergeteges Bakancslista c. filmet, lehúztunk a kollégákkal és kolléganőkkel a pincébe, egy kcisit kiereszteni a gőzt pár billiárd és pingpongjáték kíséretében. És amikor beléptünk a pingpong terembe... A lélegzetünk is elállt a látványtól. Amit láttunk:
"Pingpong labda adagoló gép" Hát élvezet volt kezelésbe venni a masinát, ilyet még nem nagyon láttunk azt hiszem. És hogy az ünnep még teljesebb legyen pár percnyi élvezet és játék után Fish kollégánknak sikerült is kezelésbe vennie a szerkezetet. Hogy úgy mondjam levette azt a lábáról. Az ő jóvoltából "Hogyan szereljünk meg egy tönkretett pingponglabda adagoló gépet" játékot játszottunk, azaz hogy játszottak ők, merhogy én közbe ugye kameráztam a nagysikerű rehabilitációs kísérletet:


Szóval a sikeres összeszerelési kísérlet után, jöhetett a hamburgerevés és a borkostolás a klubban. Sajnos eme alkalomról már nem készült interaktív videóösszeállítás, de amint elkérem Domi barátomtól a képeket, majd fölnyomok ide egy párat, hogy azér mégiscsak legyen valami emlék erről is.
Hát erről ennyit... Jó kis evening volt:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése