2010. október 17., vasárnap

Boldognak teremtettek

Jó volt ez a galgás bagázs míting. Talán most először éreztem igazán, hogy egy család vagyunk. Ha ránéztem egy arcra, akár ismerős, akár ismeretlen, akár sokat tudok róla, akár nem, éreztem, hogy a Testvérem. A Jóisten boldognak teremtett mindannyiunkat! Erre eszméltem rá, miközben virslit majszoltam az ebédnél...
Majd Barbi gitáros kolleginával zenéltünk egy remeket a nagyteremben. Nagyon bírom azt a csajt, komolyan mondom! :)
A szadaiakat is meg kell dicsérni, nagyon kitettek magukért, remek találkozót hoztak össze! Köszönet nekik innen is!

Lezárásképp egy kis kínai kaja, forrócsoki, majd rájöttem, hogy fáradt vagyok.
Elaludtam...

2 megjegyzés:

  1. Kínai és forró csoki? Ezt hogyan hoztad össze? :-) :-)
    Örülök, hogy jó volt a találkozó!

    VálaszTörlés
  2. Elfáradtál, te szegény lélek? =D én is... de azért jó volt a kínai és a forró csoki. =D
    és a találkozó is felejthetetlen =)

    VálaszTörlés