2011. március 23., szerda

"Annyira szeretem"

Szerdánként nincs sulim, úgyhogy ma itthonmaradós napom volt. Elkezdtem tanulni a protokoll tételeket, illetve valamit amit a tanárnőnk szedett le a netről. De amúgy fogalmam sincs, hogy kelleni fog-e a vizsgára amit most tanulok. Majd meglássuk.
Délután buszra pattantam, és én hülye a házunkban uralkodó fagyos hőmérsékletre alapozva télikabátban és medvebundában indultam neki Pestnek. Úgyhogy nagyon király volt, amikor félúton a buszpályaudvar felé rájöttem, hogy igazából az a bajom, hogy retkesül melegem van. És annyira de annyira tudom imádni azt, amikor látja a buszsofőr bácsi, hogy tele a kezed minden szirszarral és épphogy a pénzt oda tudod neki adni, meg a Stadionokig szóló jegyet elfogadni, még azért vedd ki a zsebedből a pénztárcádat a 3. kezeddel és szedd elő a diákigazolványodat! Aranyos mitnemondjak... De legalább volt kárpótlásom, találkoztam Judittal. És annyira jó, hogy nem bájcsevegnem kellett vele, hanem tudtam, hogy beszélhetünk normálisan, mint két nyitott ember. Sőt még "pózoljképet" is csináltunk a Stadionoknál.

Go Moszkva tér Rébusz irodaház. Kötöttem valami munkaszerződést, pénteken elvileg megyek. Annyira szeretem a bürokráciát! Komolyan! Másfél óra papírok közt. Ez kell a tavasz mellé! De elvileg mostmár van valami melóféleségem. Oh yeah!
Hazajöttem. Anyám ideges volt én is az lettem. Majd megnyugszom.

Unokatesómmal megnéztünk egy Vészhelyzet részt a neten. Nem tudom mondtam-e már, de azt is nagyon szeretem, amikor a film közben egyszercsak egy kedves fehér felugró ablak közli veled, hogy mivel nem fizettél lószart se az onlinesorozatok.hu-nak várj kérlek fél órát, hogy folytathasd a filmet...

Fáj a fejem. Megyeik zuhanyozni.
Holnap új nap!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése