2011. március 19., szombat

Összefostam magam

Sohasem láttam még a Paranormal Activity c. filmet, úgyhogy most elhatároztam, hogy megnézem.
Nem szoktam horrorfilmektől beparázni, de most összefostam magam. Pedig délelőtt néztem, apám itt járkált a lakásban, takarított, meg ilyenek, tehát még csak azt sem mondhatom, hogy éjszaka 1kor láttam meg egyedül egy sötét házban.
Ma meg megyünk moziba megnézni a Rítus c. filmet.
Szép kis nap...
Amúgy azt hiszem hosszú távon nem túl jó dolog ilyesfajta démonos, sátános, filmeket nézni. Nem azt mondom, hogy júúj most akkor belém fog költözni a sátán, de nem szívesen játszadoznék ezzel. Úgyhogy a Rítus után egy darabig hanyagolom az effajta filmeket.

2 megjegyzés:

  1. Milyen volt a Rítus számodra?

    VálaszTörlés
  2. hat. sok ilyesmi filmet lattam mar. szal nem hatott annyira ujszeruen, de jo film sztem.
    Es kereszteny szemmel nezve vannak benne "igaz" dolgok. de nyilvan tul van spilazva :)
    mert neked? tetszett? vagy...?

    VálaszTörlés