2011. március 29., kedd

Együgyű

Ötvenes nő ma a buszon. Rúzsos száj, gyönyörűen ápolt festett körmök, 8 tonna smink, és ettől ő annyira de annyira szép lesz!! Előveszi a Kiskegyedet, fél füllel odapillantok, mi van benne. "Tóth Gabi könnyek között a színpadon" jajjajjjaaaaaajjjj húúújjjujjjujjjujjjúúújjj.... Szegény Tóth Gabi!

Hova ne szarjak?

Áruházban festett köröm, rúzsos száj, cukcsi stílus 19 év körüli csaj. "Jaaaajjj láttad azt a helyes pasit??? Jaaaaajjj annyira ééédiiiii neeeeeeem??" "Jaaaajjj deeeeeeee"

Anyám...

Buszon két férfi beszélget. Az egyik éppen azt ecseteli, hogy milyen gondokkal küzd a fiával kapcsolatban. Hogy még soha sem beszélt vele erről, meghogy milyen nehéz neki, stb. Elismerem tényleg nem lehet könnyű. Másik pasi: arrogáns dagadt "énmindentjóltudok" hájhójag disznó: "Majd mutass be neki majd én megbeszélem vele, és mindent letisztázunk, és minden helyre áll." Hogy mi??? Vagyis most éppen azt mondta a másik csávónak, hogy nem kell hogy vállald a felelősséget, majd én elmondom a fiadnak, amit te el szeretnél mondani, csak annyira gyáva fasz vagy, hogy képtelen vagy rá! Majd én megoldom a ti problámátokat.
Hát persze!!! Nyilván így lesz!!!

Istenem...

Buszon hazafele két idősebb hölgy. "Jaaaj nézd meg, hogy mit mond a horoszkóp a Bika és az Ikrek párkapcsolatáról. Látod nem kellett volna Bélával kezdened, mert azt írja a horoszkóp, hogy a ti csillagjegyeitek ütik egymást" Primitív vagy cseszd meg!! Azt hiszed, hogy egy buzi horoszkóp majd eldönti, hogy sikeres lesz-e egy párkapcsolat vagy sem???
ÚÚÚRIISTEEN!!!!! Hol élünk mi komolyan mondom????????????? Hol?????????? Ez már az együgyüség és primitívség kategória! Mindenki ennyire hülye??? Vagy én vagyok hülye?? Én vagyok hülye, hogy hiszek az Egy, Örök, és Igaz Istenben??? Én vagyok a hülye, hogy hiszem azt, hogy a szeretetnek, az alázatnak, a másikért való áldozatvállalásnak, és a másik elfogadásának igenis meghatározó szerepe van az életünk alakulásában??????

Nem!!!!!!! Nem vagyok hülye!!!!! Csak dühös vagyok! Nagyon dühös!!!!

6 megjegyzés:

  1. Élni szebben is tudunk. Sőt mi azt tesszük :)

    VálaszTörlés
  2. Irigy is lehetnél rájuk.
    Barsi Balázs atya szavaival élve: ezek annyirha hülyék, hogy simán üdvözülni fognak.

    VálaszTörlés
  3. Szerintem meg az Úr nevét hibába ne vedd.

    VálaszTörlés
  4. ezek annyira hülyék, hogy simán üdvözülni fognak. Ez tetszik :D De azért inkább higgyek abba amit a Domi leírt.

    VálaszTörlés
  5. Szedd ezt a posztot vissza és ne ítélkezz!

    VálaszTörlés