2011. március 10., csütörtök

Holnap indulunk

Holnap indulunk Zánkára, (fokolár mozgalom esemény) ami azért lesz vicces, mert még mindig nem sikerült kikúrálnom magam a hétfő óta tartó betegesdiből. Utálok úgy emberek közé menni, hogy beteg vagyok. Sosem tudom teljesen kiélvezni ilyenkor a találkozók hangulatát. Most meg leszünk 800an én meg ott fogok prüszkölni 4 napig, mint egy majom. Nade nem siránkozok. Majd lesz valahogy.

Hétfő óta ma volt az első nap, hogy kimozdultam itthonról. Végre. Megzakkanok már lassan. 4 napja ugyanazon a 30 négyzetméteren élek. De ma!! Ma vettem dezadort, meg olasz könyvet, amiből egyelőre alig értek valamit, meg, miután az előzőt elvesztettem, headsetet a telefonhoz 4500 forintért. Érted!!!?? Bakker!! 4500 Ft. Na mind1, legalább van. És jó. Remélem nem fogom még1x elveszíteni. Egy kis séta pedig máris leszívta a maradék energiámat.

Hát meglássuk akkor, mi lesz holnap. Remélem Zánka jó lesz!

2 megjegyzés: