2009. december 16., szerda

Meglepetéés

Hétfő délután egy igazi meglepetésben lehetett részem, ugyanis amíg én a délelőtt folyamán jóöreg Líceumom padjait koptattam, addig itthon titkosba, a hátam mögött nagy házátrendezés zajlott. Hazaérve csak annyi tűnt fel, hogy "hé, mér van a zongorám kinn az előtérben??" Beérkezve a szobámba viszont egy vadi új gyönyörűségesen szép barna Förster pianino állt a sarokban. Rögtön megértettem, hogy bizony bizony búcsút kell vegyek jóöreg ütött kopott hangszeremtől...
Megszoktam már a régi kis zongorám hiányosságait. Például, hogy nem működik a pedál, hogy néhány hang kegyetlenül hamis, hogy pár billentyűt le se lehet nyomni és még sorolhatnám. De ez az új hangszer valami csodálatosan szépen szól. Működik mindkét pedál, minden hang gyönyörűen szól! Hát csak köszönni tudom a faternak, hogy sunyiba kicserélte a zongorámat. Jól tette!:-)
Azt hiszem hamarosan majd beszerzek egy mikrofont és fölveszek valami saját kompozíciót, csakhogy minden részletében letesztelhessem a cuccot. Ha jól sikerül még talán ide is fölteszem!
Addig is íme két kép a vacsi új szerzeményről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése