2009. december 19., szombat

péntek este

Hát egy kicsit fárasztó és demoralizáló hetem volt, de végtére is eljött a péntek és a szünet. Hál'ég! Jó lesz kicisit pihizni:-) Azonban úgy gondoltam, bármilyen fáradt és nyúzott vagyok megpróbálom fölpörgetni magam. Elvégre is ez az utolsó hittan ebben az évben. Ennek örömére pedig úgy gondoltam, hogy kicsit interaktív leszek. Fogtam tehát jóöreg kamerámat és elhatároztam, hogy pár kattintással megörőkítem ezt az estét, mintegy megmutatva azt, hogy milyen kedves aranyos kishittanosaim vannak (amint ezt a mellékelt ábra mutatja).
Noha rengeteg vidám, ragyogó arcú, jófej srác és hölgyemény vett körül itt, egy kicsit azthiszem mégis rossz kedvem lett. Nem tudom miért, talán puszta érzelem. Illetve talán tudom miért, de ezt túl hosszú és értelmetlen lenne ecsetelni. A lényeg az, hogy úgy döntöttem hogy a sajtó jelenléte nélkül bevonulok a templom magányába, kicsit egyedül lenni, gondolkozni, pihenni, stb... Néha kell ilyen is:-)
A templom csendjét Liza barátom törte meg, aki volt oly kedves és aranyos, hogy behozta nekem a kabátomat. Nem is kellet több. Felálltunk, térdet hajtottunk, kiléptünk az ajtón, aztán pár jófej arc kíséretében lehúztunk a Zsoldos nevű "PUB"-ba. Innen kezdődik az interaktív videó, amely egy átlagos Huszár-féle, péntek esti hangulatot próbált megörökíteni:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése