2009. december 14., hétfő

Visszarázódás...

Lassan sikerül visszarázódnom a hétköznapok alvásmentes világába. A visszarázódást péntek este kezdtem el, amikor is Márk barátommal elfogyasztottam a szokásos gyrosomat, a szokott helyemen. Szeretem azt a falatozót. Sajátos hangulata van a panelházak és a helyi kis bolt között. Számomra kicsit filmbeillő:-) Szóval a lényeg az, hogy végül nem mentem fel Márk barátommal a Zsoldosba pókerezni, pedig ha egészséges lettem volna biztos megtettem volna. Na nembaj, majd máskor. Remélem...
Azt meg, hogy mi történt ezután háát... inkább nem mesélem el és megmaradok a titokzatosságba burkolózva. Kicsit elferdült az este...
Ami a lényeg: Szombaton sikerült megcsinálnom azt a promóciós videót, amit majd szétküldünk minden gödöllői Szie-s hallgatónak a Neptun rendszerén keresztül. Jó mi? Nem is mesélek róla tovább inkább nézd meg saját szemeddel a www.ifigodollo.hu főoldalán. Ezen dolgozgattam szombat délután, amíg álom nem jött a szememre.
Vasárnap meg Pesten jártam. Többek közt behajtottam Dini barátomon a már több hónapra nyúló tartozását, amit azért adott, merhogy én meg odaadtam neki a laptopomat. Jól szét is szerelte a srác. Tiszta informatika őrült a gyerek én mondom. Dehát mi így szeretjük. És hogy is felejthetnénk el azokat az átröhögött nyári éjszakákat, melyek után könnyes szemmel és fájó gyomorral keltünk:-)
Node mielőtt elérzékenyülök, azt hiszem megyek is tanulni, sok mindent kellene pótolni... Este meg még lehet, hogy elnézek a drágalátos énekkaromhoz. Persze csak azután, miután Anna barátosnémmal meg nem eszem a szokásos hétfő esti gyrost, a szokott helyen. a panelházak és a helyi kis bolt között:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése