2009. december 10., csütörtök

Röhej

Napok óta itthon vagyok, pihenek pihenek és pihenek... Még kimondani is jó:-) A napom nagy részét félálomban töltöm, megpróbálok újra életre kelni /ez a fránya H1N1/. Holnap meg szombaton még ráadásul két énekes fellépésem is lesz, hát... nem tudom hogyan fogok énekelni alig 30 óra múlva ezzel a torokkal, de majd meglássuk, bizakodom...
De nem is ezért írtam, hanem azért, mert amíg itthon dülöngéltem a számítógép előtt úgy éreztem sikerült megtalálnom a Youtube lehető legröhejesebb, legcéltalanabb videóját. Gondoltam megmutatom, hogy te is röhöghess néhány percig:



Egyedül azt sajnálom, hogy szegény mai gyerkőcöknek nincsen értelmesebb elfoglaltságuk ennél. Vagy lehet, hogy direkt akartak minket megnevettetni?? Ki tudja?

1 megjegyzés:

  1. Tudod mi a jó? Hogy te tényleg nem szapulsz semmit, csak leírod a gondolataidat, amik nem vonatkoznak senkire és semmire, belinkelsz egy videót, aminek szintén semmi köze senkihez, és akkor az emberek érezzék magukat egoistának, ha ezt rossz néven veszik.-hajrá!

    VálaszTörlés