2010. november 24., szerda

Na ne!

Miér mindig a majmolt, szájbarágós baromságok kellenek az embereknek? - tettem fel magamban a kérdést, miután kiderült, hogy nem nyertünk meg egy videópályázatot. Önmagában ez nem baj. Mármint, nem baj, ha éppen nem mi nyerünk meg egy pályázatot, nem probléma. Akkor lettem ideges, amikor belenézegettem a győztes videókba. Van egy két tűrhető cucc. De az, hogy idióta megoldásokkal a szájába adom a nézőnek, hogy így és így gondolom... ez szánalmas. Nyilván egy pályázat az pályázat. El kell találni az igényeket. Csak dühös vagyok ennyi az egész. Ha már valamit el akarunk érni, azt tegyük igényesen, és válasszunk igényes alkotásokat! És megint nem azt mondom, hogy mer a miénk az a jó és az a tuti, és azt kell választani. Nem! De azért ne ilyen röhejes videók nyerjenek már. De ez csak magánvélemény, nézd meg te és döntsd el:

Az egyik nyertes videó:

1 megjegyzés:

  1. Mert buták. És ha nem adod a szájába a gondolatot, akkor nem tud rájönni. Mert nem tud gondolkodni.

    Egyébként maga az ötlet nem rossz (csak nálunk ha ilyen minőségű tervet viszel, arra azt mondják, jó hát a biztos kettes megvan, de ugye nem ez lenne a cél...), a zenének nem nevezhető vinnyogás meg elég ijesztő alatta... így számomra diszharmonikussá válik. (lehet csak én vagyok ez ellen a típus ellen. Egyébként meg annyira nem is, mert pl. Gorillaz zenék is ilyesmik számomra...és azt meg tudom hallgatni. Ezt a felénél lenémítottam. Az is elég volt.)

    VálaszTörlés