2010. november 29., hétfő

Valamikor...

Semmim sincs... Talán sohasem volt semmim se. Persze már megint előbújt belőlem a materialista énközpontúság. Dehát mit tegyek, ha egyszer ez van? Hiába nézek az égre. Ott csak esik a hó, de több nem jut. Senkinek.
Magányosak a péntek esték...

Mindenem megvan... Adatott és adatik. Ajándék, amely számon kéretik. De már nem látok senkiben semmit.
Sötétek a reggelek...


Valamikor, valamiért, valakivel elcserélt az Isten, amikor megteremtett engem.
Hidd el érzem nem ide jöttem...

"Kéne valaki, sokszor kéne..."

12 megjegyzés:

  1. "Ha az élet citrommal kínál, csinálj belőle limonádét!" =)
    keserű, keserű, na és?! az én pesszimizmusomat sem szoktad annyiban hagyni. mosolyogj! éld úgy minden napodat, mint ma este tetted és nem lesz semmi gond. =)

    VálaszTörlés
  2. vicces mer kb 5 perccel azelőtt irtam a bejegyzest, mielott talalkoztal volna velem.

    VálaszTörlés
  3. Tudom, h előtte írtad, de a próbán egyáltalán nem látszott rajtad. hülyültél Bencével is, szal nekem nem tűnt fel, de lehet, h csak nem ismerlek eléggé...
    ebként meg tényleg szép az élet

    VálaszTörlés
  4. "Én nem ide jöttem, nem ezt akartam, reményt kaptam csak az útra, azt, hogy minden bűnöm meg bocsátható..." Nekem ez jutott eszembe... :-P
    Fel a fejjel... És ha citrommal kínál az élet, Martinit kérj mellé! :-) A limonádé 18 alatt van. :-)

    VálaszTörlés
  5. :)
    na jolvan elég lesz a sajnalkozasbol!!:)
    csak kiirtam egy pillanatnyi erzest. ami jön megy jön megy jön megy...

    VálaszTörlés
  6. Kislélek: igazad van, csak azért nem Martinit írtam, mert nem tudom, h kedves Domi barátunk mennyire rajong érte =)
    Domi: téged meg nem sajnál itt senki =P

    VálaszTörlés
  7. Én inkább whiskey párti vagyok, de a Martinit is simáááán...:)

    VálaszTörlés