2010. december 30., csütörtök

Egyedül

Minden karácsonyi szünetben ez van. Mármint, hogy hagyjon engem mindenki békén, jól meg vagyok itthon magamban, tanulgatok, TV-t nézek, számítógépezek, stb... Úgy értem marhára nem vágyom társaságra.
És ez mostanában nem csak a karácsonyi szünetre érvényes. Hanem úgy általában is. Nem érdekelnek az emberek, a közösség, semmi. Nincs kedvem megosztani magam. Pedig mindenki azt mondja júúúj mekkora társasági lény vagyok. Pedig ez nem így van...

Jól elvagyok így magamban. Ez meg hosszútávon nem lesz jó tudom...

2 megjegyzés:

  1. Lol érdekes, hogy ezt írod, éppen ma olvastam egy cikket a pszichoszociális fejlődési szakaszokról. Googlözd be, ha érdekel, itt van egy idézet: "a fiatal fenőttkor fázisának konfliktusa az intimitás iránti igény és az izoláció között feszül" xD
    Szóval ez most pont rád passzol szerintem :P Ja, meg nem tudom, az vagy-e, de az introvertált személyiségeknek eleve nagyobb igényük van az egyedüllétre. Meg hát, a tél a befelé fordulás évszaka ;)
    Bocs megint a kommentért, de ezt nem tudtam megállni. Anita

    VálaszTörlés
  2. a francba es mar megint azt hiszed hogy depis vagyok mi? :D
    pedig nemis.
    hat erdekes. azt hiszem en egyszerre vagyok nagyon nagyon extro es introvertalt szemelyiseg. szeretek a tarsasag kozeppontja lenni, de ugyanakkor neha olyannyira visszahuzodok, hogy eszre se lehet venni. ilyenkor kerdezi mindenki azt, hogy mi van veled Domika :D

    majd egyszer ha liveban talozunk majd kifejtem reszletesen a pszichologiai es lelektani enemet :D

    VálaszTörlés