2010. augusztus 31., kedd

Jajjj anyám

Zaklatott vagyok. Ennek oka az, hogy lehet délutánra teszik az óráimat. Hogyan fogok tudni találkozni a Kedvessel? Hogyan járok el a délutáni programjaimra? Hogyan fogok tudni így szervezkedni? Sosem volt még ilyen. Új dolog, és félek tőle. Imázz, hogy délelőttre tegyék a csoportomat! Mer ha nem... akkor valakit megverek :)

Legjobban az foglalkoztat, hogy hogyan fogom tudni ebben az évben összeegyeztetni a tanulást és a magánéletemet. Ez most közhelyesen hangzott, de nemérdekel. Lesz elég időnk egymásra? Félek ettől, mert előzőleg csak negatív tendenciákat tapasztaltam. Mér nem lakik minden jó csaj Gödöllőn??? Vagy legalábbis az az egy...?

Huszár! Ne idegeskedj! Minden ki fog alakulni, csak légy TÜRELEMMEL!

3 megjegyzés:

  1. ez az egyetem. nekem is este 8ig vannak az óráim.
    ilyenkor jön rá az ember hogy a hajnali kettes lefekvés teljesen normális. :)

    VálaszTörlés
  2. csakhogy ez nem egyetem :)
    ez még csak ÓKÁJÉÉÉÉÉÉÉÉ milesz majd egyetemen?? wáááááááááááááááááá

    VálaszTörlés
  3. ne aggodalmaskodj, úgyis jön magától - ahogyan az utolsó sorban leírt filozófiád is hangoztatja. :)
    egyébként meg mindenre van megoldás, csak akarni kell - ez meg az én világfilozófiám. :)
    amúgy mér én lakjak Gödöllőn? te mér nem laksz Némedin?? :D
    de minden úgy lesz jó, ahogy lesz, mert minden okkal történik, csak meg kell találni a miértet. szerintem.
    gondolom ez most baromira nem nyugtat meg, de várd ki a végét, lehet, hogy fölöslegesen idegeskedsz. addig is határozd el magadban, de nagyon erősen, hogy nem, nekem akkor is délelőtt lesz órám, mondogasd sokszor, hidd is el (az fontos ám), játsszd le magadban többször is a pillanatot, amikor azt mondják: délelőtt leszel, és várj. nekem 95%ban be szokott jönni ez a módszer :D de ne arra gondolj, hogy délután leszel, mert akkor elnyomod azt, amit szeretnél. bízz, ember! :)
    addig is mély levegő és kitartás! én veled vagyok!! :) (mint mindenki más.)

    VálaszTörlés