2010. augusztus 14., szombat

Szombat 14.

Na igen. Ma szombat 14. van. Ami azt jelenti, hogy tegnap akkor... Péntek 13 volt.
Mindez fel se tűnt, amíg meg nem érkeztem Krisztihez. A kocsival semmi gond nem volt, az utat átvészeltem, minden rendben volt. A terv az volt, hogy a leányzó gépét majd újratelepítjük, lévén, hogy szolid 4 éves operációs rendszerből dolgozik a csaj és egy kicsit öregesen viselkedik a masinája. Be is pakoltam otthon mindent. 1 Terás vinyó az adatok lementésére, Asus laptop a táskában, film az első zsebben. Minden zsííír. Aztán amikor odajutottam, hogy kivegyem a vinyót, hogy márpedig akkor most az összes 60 gigányi adatodat átmentjük, akkor megszólalt a vészcsengő és a következő mondat hagyta el a számat: " A ***** **** otthon hagytam a ******** kábelt ******** ***** a ******* vinyóhoz! Szóval lefordítva ez annyit tesz, hogy hiába cűgöltem magammal az adathordozó eszközt, az használhatatlan a kábelei nélkül, amit persze otthonhagytam. És a mégnagyobb vicc, hogy még a windows XP telepítő cd is az asztalomon maradt.
Aztán még történtek fura dolgok azon a délutánon. Egyszer csak szó nélkül leszakadt a falról a parafatábla, ami szívmegállás-szerű traumát okozott egy pillanatra szerény hőháztartásomban, meg ilyenek...
Szóval ezek után már tuti nem tervezek semmilyen programot Péntek 13.ra. Inkább megvárom, amíg a fejemre szakad a itthon a plafon!

2 megjegyzés:

  1. de persze nem vagyunk ám babonásak, neeeem :D
    amúgy az a parafatábla csak eldőlt, nem leszakadt, azé ne túlozzunk, Domikám... :D

    VálaszTörlés
  2. jóvanna jóvanna. akkoris, beszartam:)

    VálaszTörlés