2010. augusztus 9., hétfő

Légy önmagad

Egy kisebb alkotói válság állt be nálam az elmúlt hónapokban, ami a dalok írását tekinti. Beláttam, hogy nem vagyok olyan jó zenész, mint amilyennek hittem magam, vagy mások tartottak és ez olyannyira elszomorította drága egyetlen icipici tündibündi lelkecskémet (pfffujjj) hogy nem is akartam én már semmiféle dalolászást meg ilyeneket mívelni. Aztán egyszer csak jött egy ihlet. Majd lett belőle egy dal. Most meg itten meg is hallgathatja mindenki. Nem nagy szám, de azér... Ja

4 megjegyzés:

  1. Miért nem csináltok egy Galga band-et? De komolyan! Annyi jóhangú ember van a környéketeken, hogy bűn nem összeszedni "titeket" egy csapatba dalolászni! Szerintem lehetnétek Ti a Váci egyházmegyés Zenekar. :-) Leszek az első rajongótok! :-P

    VálaszTörlés
  2. volt regen valami, csak feloszlott.
    nem volt eroforras.

    VálaszTörlés
  3. meg nem voltam ott en :) na jo ez vicc volt
    alakul Domi tetszik! itt ott giccses de tetszik! te erted hogy ertem :)

    VálaszTörlés